Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜέντης, Εμμανουήλel
dc.creatorΜυλωνά, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2021-12-07T20:33:36Z
dc.date.available2021-12-07T20:33:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23553
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57230
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13653
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΔιερεύνηση του παροδικού και μονίμου άγχους σε αναπληρωτές κοινωνικούς λειτουργούς στο χώρο της εκπαίδευσης, την περίοδο της πανδημίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Ψυχική Υγεία.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜέντης, Εμμανουήλel
dc.contributor.committeeMemberΓκούβα, Μαίρηel
dc.contributor.committeeMemberΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International