Mostra i principali dati dell'item

Design and development of good practice for the environment in preschool education based on gamification and using ICT/Moodle

dc.contributor.advisorΠροβίδας, Ευθύμιοςel
dc.creatorΑνδριτσάκης, Κωνσταντίνος Σ.el
dc.date.accessioned2021-09-29T10:05:10Z
dc.date.available2021-09-29T10:05:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23284
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57212
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13635
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠεριβαλλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΑειφορική ανάπτυξη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΠεριβάλλον -- Προστασίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΠαιχνιδοποίησηel
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη καλής πρακτικής για το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση μέσω τεχνικών παιχνιδοποίησης και χρήση ΤΠΕ/Moodleel
dc.titleDesign and development of good practice for the environment in preschool education based on gamification and using ICT/Moodleen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦαρασλής, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International