Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΡούσκα, Άρτεμιςel
dc.date.accessioned2021-09-29T09:10:06Z
dc.date.available2021-09-29T09:10:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other23508
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56957
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13380
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Νομός Φθιώτιδαςel
dc.titleΟι απόψεις των δασκάλων για υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα της γλώσσας σε σχολεία της Α/βάθμιας εκπαίδευσης του νομού Φθιώτιδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International