Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΦαφίτη-Βλαχοδήμου, Κερασία Ο.el
dc.date.accessioned2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.available2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23464
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56944
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13367
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑναγνωστική κατανόησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικά τεστ και μετρήσειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάγνωσηel
dc.subject.otherΑναγνωστική δυσκολίαel
dc.titleΔιερεύνηση των αιτιών χαμηλής επίδοσης των Ελλήνων μαθητών στην κατανόηση κειμένου στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού PISAel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International