Mostra i principali dati dell'item

Improvement of ending spelling in children with learning disabilities

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.creatorΑλαφραγκή, Ασημίναel
dc.date.accessioned2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.available2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56942
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΔυσορθογραφίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαδικτυακές εφαρμογέςel
dc.titleΒελτίωση καταληκτικής ορθογραφίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleImprovement of ending spelling in children with learning disabilitiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International