Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΠαπαδάκη, Γρηγορίαel
dc.date.accessioned2021-09-29T09:09:56Z
dc.date.available2021-09-29T09:09:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23455
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56938
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13361
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Δωδεκάνησος (Νομός)el
dc.subject.otherΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Δωδεκάνησος (Νομός)el
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΟργανωσιακή αλλαγή|Διατριβέςel
dc.titleΗ οργάνωση της διδασκαλίας των προσφύγων στα σχολεία Α/βάθμιας εκπαίδευσης του νομού Δωδεκανήσουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International