Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΜπομπαρά, Ραχήλ-Χαρίκλεια Ι.el
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:48Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56824
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13247
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Ικανοποίησηel
dc.titleΕυημερία των εκπαιδευτικών και σχολικό κλίμα: διαμορφωτικοί παράγοντες και διασυνδέσεις με τα χαρακτηριστικά της ηγεσίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International