Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΓράντζα, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:50:58Z
dc.date.available2021-07-16T11:50:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23093
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56743
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13164
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔημοκρατία και εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΗ συμβολή της ηθικά προσανατολισμένης ηγεσίας του διευθυντή στο δημοκρατικό σχολικό κλίμα και το αίσθημα συλλογικής αποτελεσματικότητας: μελέτη σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International