Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΚατσαρού, Αποστολία Β.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:48:41Z
dc.date.available2021-07-16T11:48:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56718
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13139
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕργασία και εργαζόμενοι -- Ψυχολογικές απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΗ συμβολή του «ταιριάσματος» εκπαιδευτικού – επαγγέλματος, της επαγγελματικής ικανοποίησης και της αφοσίωσης στην πρόθεση αποχώρησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από το επάγγελμαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαχριστόπουλος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International