Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΦλωράτου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:48:40Z
dc.date.available2021-07-16T11:48:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23063
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56715
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13136
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση τωνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.titleΕπαγγελματική ανάπτυξη και επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών στα πολυπολιτισμικά σχολείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International