Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΚαραμέλιου, Ευτυχίαel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:47:26Z
dc.date.available2021-07-16T11:47:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23044
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56693
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13114
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.otherΚεντρικό νευρικό σύστημαel
dc.subject.otherΝοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.subject.otherΓνωστική μάθησηel
dc.subject.otherΓνωστική νευροεπιστήμηel
dc.titleΝευροεπιστήμες και εκπαίδευση: διερεύνηση γνώσεων και απόψεων εκπαιδευτικών αναφορικά με τα δεδομένα των νευροεπιστημών στην εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International