Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΠαπαδοπούλου, Μαρία Θ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:45:00Z
dc.date.available2021-07-16T11:45:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23110
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56632
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13053
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.titleΜοντέλα ηγεσίας Ελλήνων διευθυντών και προσέγγισης της πολυπολιτισμικότας στην εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International