dc.contributor.advisor | Γιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανία | el |
dc.creator | Γιαννακόπουλος, Γεώργιος Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T11:44:13Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T11:44:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23173 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56623 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13044 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική ηγεσία | el |
dc.subject.other | Ενταξιακή εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση και κοινωνία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα | el |
dc.title | Ο ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση συμπεριληπτικής κουλτούρας για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |