Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΓιαννακόπουλος, Γεώργιος Χ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:44:13Z
dc.date.available2021-07-16T11:44:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56623
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13044
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕνταξιακή εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση συμπεριληπτικής κουλτούρας για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International