Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠολύζος, Σεραφείμel
dc.creatorΠολύζου, Μαρία Γ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:43:16Z
dc.date.available2021-07-16T11:43:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23180
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56600
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13021
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑστικές μεταφορές -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΥπόγειοι σιδηρόδρομοι -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη -- Σχεδιασμός και κατασκευήel
dc.titleΟι κυκλοφοριακές και οικονομικές επιπτώσεις της κατασκευής του μετρό στην ευρύτερη αστική περιοχή της Θεσσαλονίκηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚοπελιάς, Παντελήςel
dc.contributor.committeeMemberΝαθαναήλ, Ευτυχίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International