Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΕυαγγέλου, Ιωάννα Χ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:33:32Z
dc.date.available2021-07-16T11:33:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56476
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12897
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Ερευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάel
dc.titleΠοιότητα εκπαιδευτικού συστήματος και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: οι απόψεις/στάσεις των «μετόχων» των εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International