dc.contributor.advisor | Κουτούζης, Εμμανουήλ | el |
dc.creator | Ευαγγέλου, Ιωάννα Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T11:33:32Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T11:33:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23128 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56476 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12897 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Ερευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλά | el |
dc.title | Ποιότητα εκπαιδευτικού συστήματος και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: οι απόψεις/στάσεις των «μετόχων» των εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |