Afficher la notice abrégée

Teaching object-oriented programming through games: greenfoot environment

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.creatorΜόχλα, Αναστασία Ι.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:22:36Z
dc.date.available2021-07-16T11:22:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22982
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56378
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12799
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherGreenfoot (Ηλεκτρονικός πόρος)el
dc.subject.otherΑντικειμενοστρεφής προγραμματισμός (Πληροφορική) -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Προγραμματισμόςel
dc.subject.otherΛογισμικό υπολογιστών -- Ανάπτυξηel
dc.titleΗ διδασκαλία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού μέσα από παιχνίδια: το περιβάλλον greenfootel
dc.titleTeaching object-oriented programming through games: greenfoot environmenten
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International