Show simple item record

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΑναγνωστοπούλου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:05:30Z
dc.date.available2021-07-16T11:05:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22956
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56335
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12756
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματική επάρκειαel
dc.subject.otherΤεχνολογική παιδαγωγική γνώση περιεχομένουel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ελλάδαel
dc.titleΕπαγγελματική επάρκεια εκπαιδευτικών με έμφαση στις ΤΠΕ και υπηρεσιακός χρόνος: συγκριτική μελέτη μεταξύ αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International