Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΑναγνωστοπούλου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:05:30Z
dc.date.available2021-07-16T11:05:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22956
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56335
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12756
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματική επάρκειαel
dc.subject.otherΤεχνολογική παιδαγωγική γνώση περιεχομένουel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ελλάδαel
dc.titleΕπαγγελματική επάρκεια εκπαιδευτικών με έμφαση στις ΤΠΕ και υπηρεσιακός χρόνος: συγκριτική μελέτη μεταξύ αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International