Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΙατροπούλου, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:53:16Z
dc.date.available2021-04-21T08:53:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22561
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56022
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11985
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
dc.subject.otherΜουσειακή αγωγή -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμικότηταel
dc.titleΟ ρόλος της μουσειακής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από την υλοποίηση πολιτισμικών προγραμμάτων και πολιτιστικών δραστηριοτήτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΜπελιάς, Δημήτριοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International