Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΦούσκας, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΤσιουτηλιώτης, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:25:23Z
dc.date.available2021-04-21T08:25:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22826
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55998
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11961
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΗ επίδραση του covid-19 στις αγορές μέσω ηλεκτρονικών καναλιών: έρευνα στο ν. Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International