Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΣέγκλια, Μαρία Α.el
dc.date.accessioned2021-04-21T08:24:41Z
dc.date.available2021-04-21T08:24:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55989
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11952
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΣύνθεση (Γλωσσικές τέχνες)el
dc.subject.otherΑπόκτηση δέυτερης γλώσσαςel
dc.subject.otherΠολυγλωσσία στα παιδιάel
dc.subject.otherΓλωσσική μεταφορά (Εκμάθηση γλωσσών)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.titleΔιερεύνηση της διαγλωσσικής μεταφοράς δεξιοτήτων από τη δεύτερη\ξένη γλώσσα στην πρώτη μέσα από πρόγραμμα παρέμβασης στην δεύτερη γλώσσα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΜουζάκη, Αγγελικήel
dc.contributor.committeeMemberΜαγουλά, Ευγενίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International