Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.creatorΔοκτώρη, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:23:03Z
dc.date.available2021-04-21T08:23:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55975
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11938
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολική αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.titleΗ διαμορφωτική αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης: μελέτη περίπτωσης: η εφαρμογή της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπάγκος, Παντελήςel
dc.contributor.committeeMemberΔελήμπασης, Κωνσταντίνοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International