Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.creatorΔοκτώρη, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:23:03Z
dc.date.available2021-04-21T08:23:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55975
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11938
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολική αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.titleΗ διαμορφωτική αξιολόγηση ως εργαλείο μάθησης: μελέτη περίπτωσης: η εφαρμογή της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπάγκος, Παντελήςel
dc.contributor.committeeMemberΔελήμπασης, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International