Afficher la notice abrégée

Teachers: the importance of assessing the performance of preschool children 4-6 years old - the prefecture of Fthiotida

dc.contributor.advisorΜπάγκος, Παντελεήμων Γ.el
dc.creatorΠοζιού, Αθηνά Θ.el
dc.date.accessioned2021-04-21T08:22:58Z
dc.date.available2021-04-21T08:22:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22804
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55960
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11923
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΣχολική επίδοση -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.titleΕκπαιδευτικοί: η σημασία της αξιολόγησης της επίδοσης των παιδιών προσχολικής ηλικίας 4-6 ετών - η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδαςel
dc.titleTeachers: the importance of assessing the performance of preschool children 4-6 years old - the prefecture of Fthiotidaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.contributor.committeeMemberΔελήμπασης, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International