Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΣχοινάς, Κωνσταντίνος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.available2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22600
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55697
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11660
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Αποδοτικότηταel
dc.subject.otherΠροσόντα εργαζομένωνel
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΔημόσιοι υπάλληλοιel
dc.titleΗ επίδραση του πλεονάσματος προσόντων στη συναισθηματική εξυπηρέτηση στον δημόσιο τομέα: ο ρόλος της επαγγελματικής εξουθένωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International