Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΣχοινάς, Κωνσταντίνος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.available2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22600
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55697
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11660
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Αποδοτικότηταel
dc.subject.otherΠροσόντα εργαζομένωνel
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΔημόσιοι υπάλληλοιel
dc.titleΗ επίδραση του πλεονάσματος προσόντων στη συναισθηματική εξυπηρέτηση στον δημόσιο τομέα: ο ρόλος της επαγγελματικής εξουθένωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International