Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΣχοινάς, Κωνσταντίνος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.available2021-04-21T07:34:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22600
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55697
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11660
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Αποδοτικότηταel
dc.subject.otherΠροσόντα εργαζομένωνel
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΔημόσιοι υπάλληλοιel
dc.titleΗ επίδραση του πλεονάσματος προσόντων στη συναισθηματική εξυπηρέτηση στον δημόσιο τομέα: ο ρόλος της επαγγελματικής εξουθένωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International