Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΚούκιου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2021-04-21T07:23:51Z
dc.date.available2021-04-21T07:23:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22538
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55613
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11576
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκφοβισμός στα σχολείαel
dc.subject.otherΕκφοβισμός στα σχολεία -- Πρόληψηel
dc.titleΣχολείο και κοινωνική δικαιοσύνη: ο ρόλος του σχολείου και των καθηγητών στην πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού: μια ποσοτική διερεύνηση των απόψεων των μαθητών και εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International