Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπακώστα, Δέσποινα Σ.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:12:45Z
dc.date.available2021-04-21T07:12:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55559
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11522
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΙκανοποίηση πελατών στο δημόσιο τομέα: μελέτη περίπτωσης το Τελωνείο Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International