Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπακώστα, Δέσποινα Σ.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:12:45Z
dc.date.available2021-04-21T07:12:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55559
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11522
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΙκανοποίηση πελατών στο δημόσιο τομέα: μελέτη περίπτωσης το Τελωνείο Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International