Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.creatorΑντωνίου, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2021-04-21T07:10:23Z
dc.date.available2021-04-21T07:10:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22787
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55495
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11458
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΈρευνα για τη συνάφεια μεταξύ των υποστηρικτών γνώμης στα κοινωνικά μέσα και των καταναλωτών και η επίδρασή της στην πρόθεση αγοράς: εφαρμογή στην ελληνική γενιά Υel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International