Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΒαβούρη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2021-03-17T11:34:18Z
dc.date.available2021-03-17T11:34:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22365
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55366
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11329
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΚαινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι διδασκαλίας ως δείκτης του επαγγελματισμού των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜαλέτσκος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΘεοδοσίου, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International