Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΒαβούρη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2021-03-17T11:34:18Z
dc.date.available2021-03-17T11:34:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22365
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55366
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11329
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΚαινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι διδασκαλίας ως δείκτης του επαγγελματισμού των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜαλέτσκος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΘεοδοσίου, Γεώργιοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International