Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.creatorΣακελλάρη, Βικτώριαel
dc.date.accessioned2021-03-17T11:25:41Z
dc.date.available2021-03-17T11:25:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other22306
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55269
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11232
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΑντιλήψειςel
dc.subject.otherΑντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.titleΗ εφαρμογή και αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση των σχολικών μονάδων του Τυρνάβουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜαλέτσκος, Αθανάσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International