Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπελιάς, Δημήτριοςel
dc.creatorΖιάκας, Ηλίας Λ.el
dc.date.accessioned2021-03-17T11:24:13Z
dc.date.available2021-03-17T11:24:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22333
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55245
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11208
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Ελλάδα -- Βοιωτία (Νομός)el
dc.titleΕπαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: μια ποσοτική διερεύνηση στα επαλ του νομού Βοιωτίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒελισσαρίου, Ευστάθιοςel
dc.contributor.committeeMemberΧατζοπούλου, Εύηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International