Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπεκιάρη, Αλεξάνδραel
dc.creatorΑποστολάκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-26T13:19:50Z
dc.date.available2021-02-26T13:19:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54955
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10917
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗγετικό στυλel
dc.subject.otherΚουκλοθέατροel
dc.subject.otherΠροσωπικοί προσανατολισμοίel
dc.subject.otherΠαρακίνηση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΚίνητρα και ηγεσίαel
dc.titleΤο ηγετικό στυλ εκπαιδευτικών σε σχέση με τους προσωπικούς προσανατολισμούς μαθητών υπό την επίδραση καλλιτεχνικής δραστηριότητας-κουκλοθέατρου στο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπελιάς, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeeMemberΚουστέλιος, Αθανάσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International