Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπεκιάρη, Αλεξάνδραel
dc.creatorΧαύδα, Αθηνάel
dc.date.accessioned2021-02-26T13:19:50Z
dc.date.available2021-02-26T13:19:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22204
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54954
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10916
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗγετικές ικανότητεςel
dc.subject.otherΗγετικό στυλel
dc.subject.otherΔιαπροσωπική έλξηel
dc.subject.otherΠαρακίνηση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΚίνητρα και ηγεσίαel
dc.titleΠρόβλεψη της εσωτερικής παρακίνησης μαθητών από το ηγετικό στυλ και τη διαπροσωπική έλξη των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΜπελιάς, Δημήτριοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International