Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΔημακόπουλος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-02-26T13:17:06Z
dc.date.available2021-02-26T13:17:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22289
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54928
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10890
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠειραματικά σχολείαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΑυτονομία εκπαιδευτικών ως παράγοντας επαγγελματικής ικανοποίησης: απόψεις εκπαιδευτικών πειραματικών σχολείωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International