Mostrar el registro sencillo del ítem
Αυτονομία εκπαιδευτικών ως παράγοντας επαγγελματικής ικανοποίησης: απόψεις εκπαιδευτικών πειραματικών σχολείων
dc.contributor.advisor | Ζμας, Αριστοτέλης | el |
dc.creator | Δημακόπουλος, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T13:17:06Z | |
dc.date.available | 2021-02-26T13:17:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 22289 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/54928 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10890 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Πειραματικά σχολεία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.title | Αυτονομία εκπαιδευτικών ως παράγοντας επαγγελματικής ικανοποίησης: απόψεις εκπαιδευτικών πειραματικών σχολείων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |