Show simple item record

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΔημακόπουλος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-02-26T13:17:06Z
dc.date.available2021-02-26T13:17:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22289
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54928
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10890
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠειραματικά σχολείαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΑυτονομία εκπαιδευτικών ως παράγοντας επαγγελματικής ικανοποίησης: απόψεις εκπαιδευτικών πειραματικών σχολείωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International