Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣδρόλιας, Λάμπροςel
dc.creatorΠαπαρούνας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22148
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54839
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10801
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠολυπολιτισμικότητα -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμικότητα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subject.otherΠρόσφυγες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠρόσφυγες -- Εκπαίδευση (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΈνταξη προσφύγων και μεταναστών μαθητών στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Θεωρητική και Ερευνητική Προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδημόπουλος, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΚάκκος, Νικόλαοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International