Show simple item record

dc.contributor.advisorΣδρόλιας, Λάμπροςel
dc.creatorΚατσαβός, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22147
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54838
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10800
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ευρώπη -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕξωτερική αξιολόγησηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων και απόψεων για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International