Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣδρόλιας, Λάμπροςel
dc.creatorΚατσαβός, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22147
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54838
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10800
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ευρώπη -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕξωτερική αξιολόγησηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων και απόψεων για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International