Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσέλιος, Δημήτριοςel
dc.creatorΚαμπόση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54836
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10798
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΘερμοδυναμικήel
dc.subject.otherΠροσομοίωσηel
dc.subject.otherΔιδακτικές τεχνικέςel
dc.titleΔιερεύνηση των ιδεών μαθητών Λυκείου σε σχέση με τη Θερμοδυναμική: Μια διδακτική παρέμβαση με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International