Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤσέλιος, Δημήτριοςel
dc.creatorΚαμπόση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54836
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10798
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΘερμοδυναμικήel
dc.subject.otherΠροσομοίωσηel
dc.subject.otherΔιδακτικές τεχνικέςel
dc.titleΔιερεύνηση των ιδεών μαθητών Λυκείου σε σχέση με τη Θερμοδυναμική: Μια διδακτική παρέμβαση με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International