Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσέλιος, Δημήτριοςel
dc.creatorΚαμπόση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54836
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10798
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΘερμοδυναμικήel
dc.subject.otherΠροσομοίωσηel
dc.subject.otherΔιδακτικές τεχνικέςel
dc.titleΔιερεύνηση των ιδεών μαθητών Λυκείου σε σχέση με τη Θερμοδυναμική: Μια διδακτική παρέμβαση με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International