Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛάππας, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.available2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other21897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54761
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12686
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΣχολική μονάδα -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΤο κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας, αυτοαξιολόγησης και βελτίωσης εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International