Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛάππας, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.available2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other21897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54761
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12686
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΣχολική μονάδα -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΤο κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας, αυτοαξιολόγησης και βελτίωσης εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International